4ÂI¥b……

琴日….2點半訓….哈哈….算係最正常ge一日….

咁好快就訓著喇….

但…….4點半….

手提響……

成個人彈起…..

原來….係….呀細…..即李思夢呀…..

佢話:李嘉裕….我地傾下計喇……因為掛住你所以打俾你呀….係咪好感動呢…..

其實個時…我都仲係好朦朧….未訓醒…..都冇佢咁好氣…..

咁講左10分鍾到啦….

呀細就好似好好人咁話:算啦…..見你好似好眼訓咁….唔左你喇….你訓啦….

但係我竟然話…:唔洗啦….同你傾啦…..

但結果都係收左線….

收左線之後…我真係可以訓番ga…..

但係隔左10分鐘….

呀細又打黎….

佢話:都係傾啦…哈哈….

我話:你咪以為我唔知你d野丫…..你試下呢個時候打俾其他人….人地唔罵你就奇呀…..係我咁好會同你傾又唔罵你….你先打俾我jar ma…..咩掛住我丫…算吧啦…..

佢就話喇…:緊係唔係啦….我真係掛住你ga…..(講得好假…仲要猛咁笑…)…仲有呀….如果我打俾其他人….佢地唔會罵我ga….而係會cut我線……..哈哈….

不過其實我都冇乜所謂…..咁就拎住我手提傾左成個鍾…..

好啦…..就黎6點….我先肯落床拎屋企個電話傾……

結果….我就成個人醒哂…..唉….

緊住….6點幾到啦….佢就話佢終於眼訓…..

結果佢6點幾就訓喇….

但係我就俾佢搞醒左….算啦…緊住都訓唔番…

其實我想講ge係…..

對住呀細…..真係好得意ga……

我又唔會罵佢個wor….

俾著係其他人…係我訓著時打黎….我用粗口罵個d人tim呀…..

但係唔知點解呢….

對住呀細呢個fd….有d冇佢扶ge感覺…..

同埋我係會好不其然咁遷就佢ga……

好就佢…..

可能其實我都幾鍾意同佢傾計掛……..

呢排成日都同佢傾……

所以就算佢好夜打黎嘈成我…我都嬲唔落佢…..

哈哈….不過有個咁ge fd都幾好丫….

呀細:

我真係唔介意你咁夜打黎嘈成我……

最好多d打黎嘈成我tim….

唔知呢….都幾鍾意同你傾計……..

可能因為同你傾計會開心d….因為你知啦

你個人傻下傻下ga ma….

同你傾計….我自己心情都會好好多…..

但係…..唔該你唔好再同我改埋d核核突突ge花名…..

好難頂呀…..

知未呀…..

你幾點打黎…..我都好歡迎ga…….(但係只限呀細….其他人如果係一d唔適當ge時候打黎….例如我訓緊覺…我真係好罵你地ga….其他人唔好試…)可能我真係鍾意同你傾計啦…..

可能因為我本身都好悶冇野做啦….

哈哈…..希望我同你永遠都咁好朋友啦….

Log in to write a note

§Útired¨ì¶Ì§r~ ¤£¹L……..´N¯u«Y¥©¥©¤Ï§r!!^^ ¦ý«Y……­Úoªº¼u®g¤¤´Nµh¨ì«Ë§r~>.< by lovely

July 4, 2004
±I
July 4, 2004

re:lovely…. ¦nª±«}±oÅo….­ø²z±oËݦh…. re:”yu”miko… thx…

¥­©f: §A©ñ¤ß°Õ, ¦n¥H«á³£·|¹Ë¦í§A¬[°Õ~~