·Ïªá´«¨ú….

由於昨夜在媽的家睡…

結果….

沒有打日記….

沒電腦怎打日記呢…..?

所以….

整夜沉迷在<<亦恕與柯雪>>中….

決定重看這書一次……

原本….

昨夜並沒心情睡…..

但不知不覺睡著了….

算了吧….

12時起床….

便聽到一首歌在我耳邊徘徊….

我跟著哼….

原來是jay的安靜….

媽正在聽收音機呢…..

之後……

今天腦海中卻只有兩首歌…..

黑色幽默和7里香…..

2時….與shan結伴到銅鑼灣…..

她要買袋…..

逛了很久…..

之後去旺角…..

結果….

她買不到袋…

我卻買了一件外套….

今日….

與她的爭執少了….

何解…?

因為我發覺….

原來她較接受這樣的我….

怎樣的我?

大家猜猜吧…..

既然這樣能減少爭執…..

那就好吧…..

不過….

可能是我今天的心情根本不太好….

所以在她面前的我才特別開朗……

夜晚….

頂…..

去左海港城個停車場到睇煙花…..

以為有飛就冇咁多人啦…..

多人到死呀都係….

前面個兩條友仔呢….

真想打巴佢…..

抱唔起條女就唔好學人抱啦…..

又唔係抱得高…

仲要阻住哂……

頂丫…..

去ge人有我啦….shan啦…芷茵啦…..姑媽啦….

結果我父母係冇去ga….

佢地亦做左一個明智ge決擇…

我地企左9個字….

李克勤又睇唔到…..

淨係聽到佢唱歌….

頂…

仲要勁熱….

真係搵左芷茵笨……

d煙花就真係呢….

咪又係咁…..

唉…蠢呀…蝕呀…..

之後shan就約左佢呀姨食飯…..

我就借d話要番屋企….

令姑媽快d走……(而家諗起都有d衰…)

姑媽一走左…..

我就同芷茵行海旁……

原來條海旁都好長ga….

行左好耐…..

行行下仲落雨…

但係我地冇諗過避wor…

因為覺得冇咁ge必要…..

但我地就傾左好多計…..

多人就真係多人左d….

但幾舒服…..

跟住行左去元氣個邊…..

見咁多人….就緊係唔食啦….白痴ge咩….

排到天光都唔知有得食未呀…..

之後就食左第二間野…..

我地又係傾左好耐計啦……

之後….

我地就繼續係到行…..

本來想問人去邊到搭車…

但結果…..隨遇而安啦….

我地行行下…去左唔知邊到….

但就傾左好多計…..哈哈

一d我地上堂唔會傾ge計…..

行行下…行到去9龍公園個頭……

就搭1A啦……

我計番我地真係行左好耐….

其實之前行海旁都係諗住傾計…

上左車都猛咁傾啦…..

之後我係觀塘送左芷茵番屋企先…

因佢個到太靜喇…..

之後我就再搭van仔番屋企…

都12點幾lu….

本應芷茵睇完煙花好無奈….

但今日換黎ge…係我地傾ge計…..

好舒服ge交談…..

好享受ga…..

番到屋企發覺原來隻腳都痛…..

仲有番到屋企先發現部電話冇電到自己熄左…

應該係搭車個熄左….

咁都冇&#

20060;問題

問題係…

當我番到屋企差番電…..

開番部電話….

發覺….

冇哂d sms….

嬲到丫…

想打人呀….頂…

煙花換取ge係…..

一夜ge交談^^

 

Log in to write a note
October 1, 2004

¤ß±¡¤£¦n¦bªB¤Í­±«e·|ªí²{±o¯S§O¶}®Ô¶Ü¡H §Úµoı§Ú³£«YËÝ……

¥©­@ÉNo¾¤¤F~ ¦³ÉN±¾±¾§Ú¥ý???? §Ú¤µ¤é¤ß±¡³£«Y­ø¦h¥©!!!!!>,< ­ü~ by lovely

October 1, 2004

¼M…¶É¥ªËÝ­@~³£´X¦n¤X

October 1, 2004

¹ï¤HÅw¯º¡M­I¤H««²…..?

October 1, 2004

¥i¥H¿Ë¨­¬Ý·Ïªá¯uªº¦n¶}¤ß, ¥i±¤µ¹¤H¾×µÛ. ¤µ¤Ñ¤£¶}¤ß, ©ú¤Ñ«K·|¦nªº, ¤@°_§V¤O§r~

±I
October 2, 2004

re:[¤T«¼] ­ì¨Ó¤j®a³£«YËÝ….^^ re:lovely ºò«Y±¾§A°Õ… re:”yu”miko… ­Ó·Pıªº½T´X¦n§r…^^….­ø¿ù…

±I
October 2, 2004

re:±ß­· ¤S¥¼¦Ü©óËÝÄY­«….^^ re:[jenjenlai] ¦n…§Ú¦a¤@»ô§V¤O^^

®ü´ä«°°±¨®³õ³»….¦³¤H©ê°_­Ó¤k¥J…..??? §AÁ¿ªG­Ó¥i¯à«Y§Ú­ÓªB¤Í§r!!!

±I
October 2, 2004

re:­øª¾Ãä­Ó… ­ø«Yfa…. ¦pªG«Y…­ø¸ÓÀ°§Ú¥´¤ÚÊ….^^ §A«YÃä­Ó§r?