±o¤£Àv¥¢….

好多日冇打od喇…

因為冇乜心情打….

但…見今日係中秋…就打番啦….

從來都覺得中秋ge假期….

係應該用黎訓覺ga….

因為呢個節日又冇聖誕個d咁大節日….

好似只係無無聊聊俾日假你放…..

但係有假放….

我當然冇所謂啦….^^

我從來唔食月餅….

咩月餅都係….

因為細細個o個時…第一次食已經覺得好難食….

從此就冇食lu….所以已經好多年冇食過….

俾我ge印象唔好…..

今日…

基本上我番到學….堂堂都冇上過…

但得不償失….點解?…

大家估下啦….勁慘呀…哼……

而家4點幾我已經番到屋企…….

今晚做完節….

就去嘉欣屋企燒野食…..

好啦….等我今日再影d相…..

如果真係又有事….部相機……

我會發癲…….

因有d原因….

突然想試下去教會….哈哈

今晚燒完野食番黎….

我一定會再打多篇od ga….

希望呢篇od係會開心ga啦….

岩岩send左十幾封email俾十幾個人….

問候下咁啦….

每個我都會問:中秋節快樂嗎?

但每封email都只係得個幾句….

因為只係襯中秋問候下d朋友…..

有好多fd…我好想send俾佢地….

奈何冇佢地email…..

算吧……

 

 

Log in to write a note
September 28, 2004

±I¤µ±ß¦³¦n¸`¥Ø©O~~~ ª±±o¶}¤ßoªº°Õ~~~ ¯¬§A¤¤¬î¸`§Ö¼Ö§r~~~

September 28, 2004
September 28, 2004

ª±±o¶}¤ßd°Õ~!! ^^ ¤¤¬î¸`§Ö¼Ö!

September 28, 2004

re) ¬O§r! ³o±i¬Û¬O¦~¼vªº! hehe…..

re:¤T«¼… ¤¤¬î§Ö¼Ö^^ re:qing wa… thx… re:koklam «¢«¢ ¦ô¤¤¥ª… ±I