¨S¦w¥þ·P……

今日….

係咁俾文曦串…..

講開….

佢冇安全感同細路

佢就問點解….

之後….

我答佢ge答案

佢又唔滿意….

仲係od到話我問非所答

係咁話我豬兜…><

所以….

我決定係到打篇….

文曦沒安全感的原因…..

其實…..

一開頭係講開….

如果我唔係咁熟文曦…可能都會迷戀佢ga…哈哈…

話哂都算有d樣…..但我就話而家熟左一定唔會…

識耐左就知我點都唔會對佢有feel呀…哈哈

係點都唔會有好感tim呀….

原因係….冇安全感同細路…..

咁佢就問點解囉….

之後我咪俾佢係咁串囉….

原因….

識得文曦耐左….

就會發覺….

如果佢當你係朋友….

佢真係會交個心出黎….

當然….其實要佢當你係朋友真係都唔易…..

所以做佢朋友係幾好ga….

因為….佢排朋友係第一ga….

其次…..

哈哈….佢有好多人就佢….

分分鍾我呢個朋友都成日就佢….

不過我就唔係因為迷戀佢而就佢….

而係朋友個種囉…總係就佢….

可能學佢咁講啦….

佢係黑色發光體ma….(明就明啦呢句)

叫佢就下我….總係唔肯….

係咁串我….

最重要….

佢係一個心情為主ge人….

好多事….

你問佢點解….佢會答因為心情…..

初時你會覺得佢係敷衍你….

但其實佢真係一個被心情帶動ge人….

所以可以好衝動就好多野….

俾唔到安全感身邊ge人…..

不過….無何否應….

雖然佢日日都係咁串我…..

但當我認真搵佢幫忙俾意見時….

佢總係俾到一d好好ge意見我…

feel到佢係支持我ge….

當我係朋友….

其實feel到佢真係當我朋友….

都幾有成功感同幾開心…

因為其實要得到呢個朋友ge信任….

的確要自己交心先…有d難度

可惜….

同佢熟左之後…

真係….覺得我都冇啦啦係到就佢….

可能佢就係有咁ge能力啦….

但….有時佢真係好無風度….

咁已經係好無安全感啦…..

仲有….其實佢呢份人太飄忽

隨時變掛….

so….令到佢更加俾唔到安全感身邊ge人….

但同佢做到朋友真係幾好ga…..

唔錯…

但…有時…我覺得係呢個朋友心中….

我ge地位都好似幾低wor….

有d激氣tim….

問佢時….

又俾個機會佢串我….

文曦….

以上ge…..

就係點解我熟悉你之後就知道自己一定唔會迷戀你….

解釋你點解冇安全感俾人….

就詳盡未呀…..

滿意未呀….

唔好再話我呀….頂你….

手繩….

很久前有一條….

不見了….

其實倒想再有一條….

但…..不想感覺是強迫別人的…..

想朋友是出自真心的…

這說真的….

有意義很多…..

謝謝你

 

Log in to write a note
November 26, 2004

ËݲM·¡¥æ¥N¤@¥ó¨Æ¡A­ø¦h¦ü§A ~

Cer
November 26, 2004

¨C­Ó¤H¦b¦Û¤v¤ß¤¤©w¦ì¤£¦Pªº… »¡¤£©w¦³¨ä¥¦¤Hı±o¥L«Ü¦³¦w¥þ·P©O

November 26, 2004

§A­ù½g³¥¡D¡D¡D ±Ð¾å¥ª§Ú¦n¦h³¥ §AÁ¿±o¦n¦n§r~

November 26, 2004

§Ú³£«Y©OÃþ¤H……………….. =____=” ¥¼¤j¡A¥¼ª±°÷¡A²Ó¸ô¥JµÊ®ð…………..

Á¿±o­ø¿ùªü ²×©ó¦³ªðD«Ø³]©Ê ­ø«YD«§©Ò¿×1+1=1+1¬Jµª®× ¦³§ïµ½WO BUT~~~ ¦³D³¥§Ú·QÁ¿ ¤£¹L­ø·Q2+Á¿ ¦³¤ß±¡¥ý ¦P®I …. ¤â÷©O­ÓMAIN PROBLEM©O….. ±o¶¢¥ý©Ô¤U ¦n§ÖGA LA… À³¸Ó= =”

November 26, 2004

¦³oªº²§©ÊªB¤Í§A¯u«Y¥Ã»·¥u·|¦PÊ°µ¦n¦nªB¤Í¡A¦Ó¥i¥HªÖ©w¦Û¤v­ø·|Áé·Nʬ[~~ §Ú§¹¥þ©ú¥Õ§r~ §Ú³£¦³­ùºØfriend~ «¢«¢~~~

November 27, 2004

§Æ±æÊ·|©ú¥Õ°ÕËÝ ~~

November 27, 2004

Á¿²M·¡, ·|©ú¬[°Õ, ­ø¦n¾á¤ß.

November 27, 2004

¦ü´¿¬ÛÃѪº·Pı ¬O§Ú¹ï¥t¤@¦ìªB¤Íªº·P¨ü§a …

November 27, 2004

¦n©ú¥Õ¡I

±I
November 28, 2004

re:[°ß¤@ªº»â°ì] Á¿¥ª§Aª¾°Õ….^^ re:cer ¥i¯à°Õ…..«¢«¢

±I
November 28, 2004

re:²Ó¸ô²» ±Ð¾å§A¦n¦h³¥….? ËÝ«}¦nÅo….^^ re: [¦Û³¬¤¤ªº¬Â¬Â] ¤k¥J­øºò­nga…¦w¥þ·P©Od³¥…. «Y¨k¥J¥ý­nge je…. ª±¤U°Õ…hehe^^

±I
November 28, 2004

re:Äf…. §A§r…Å¥¤é­ø¦n­øµf§r ¤â÷§Öd­Ú§Útim §r….^^ re:¤T«¼ µL¿ùµL¿ù

±I
November 28, 2004

re:mushroom…. hehe §Ú¤]¬Oªù¥~º~©O…. ¦ý¤ä«ù§A§r…^^ re:[Jellymelon] Ê·|©úge re:jenjen §ÚÉN¾á¤ß§r…^^

±I
November 28, 2004

re:[idiotirene] ¦³d fd´N«Y·|¦³©OºØ·Pı­Ú¨ì¦Û¤v «¢«¢ re:¤p´Å…. ^^