¨C¤Ñªº¥­¤Z¾Ç®Õ¥Í¬¡….

星期五了…..

明天是假期….

就讓我好好休息吧…..

明天將與裕裕去逛街….

期待中…..

今日…..

一切都過得同平時一樣….

橫掂我今日都冇乜野打…..

就罕有地打下我今日做ge所有事啦…

可能咁先只稱得上為日記….點都要記下個日發生ge事….

一早…..

都係趕番學啦…

我呢排成日問自己…

點解日日都要咁趕走番學….

好鬼辛苦….

每日都係最後一分鐘先入校門….

趕到死死下….

但自己又唔願早d起身wor….

又係自己ge問題啦….

之後上中文wor….

教咩咩孔乙己…..

抄notes抄到死左……

之後文學啦…..

不嬲都冇聽佢講野…

之後就econ喇….

大頭又讚我喇…..哈哈….

無聊….

佢講書太大聲喇….

傻的….

咁我就同芷茵起勢咁傾計啦….

佢教d咩GDP我都唔識….

應該係話我d econ不嬲都好差….

差到你地唔信….

你地識ge可唔可以教下我呀…邊個都好….

跟住咁小息….

再之後就兩堂中史….

悶到….死左……

咁lunch啦…去左附近食…咪又係觀塘個幾間…

之後就history三堂…..

好快過…hehehaha地過…

上次個test仲唔錯tim….

緊係啦…hist係我強項黎ga ma….大家一定要讚下我呀…..^^

緊住放學….

搵lois俾左d北京ge野佢….

同佢講左幾句….

以前俾lois教eng真係好開心….

今日….

又係猛咁俾隔離個個侄….

其實…唉….算啦….

講大話….

句句侄住哂….

都冇聽過我講野….哼….

仲有呀…..文家俊呀…..我輸左又借d e打我…..

個陳偉玻仲玩埋我一份….

好彩我不甘示弱…..

打番你地je….

文家俊..你真係唔好怪我踢到你瘀哂呀…..

哼….

仲有呀….個死人張漢滔呀…..

係咁叫我做靚仔…..

我個頭係就係剪短左…..

仲好短tim…

你都唔洗咁呀ma….哼….

太過份…..

不過好彩有班同學仔咁同我玩下….打下….

時間都易過d….不過其實日日ge番學日子都差唔多係咁玩下打下ga啦….

hehe…..都ok ge生活過得…..

今日就講完我ge學校生活喇….

基本上冇乜特別…

個個中4中5都係咁ga啦…..

hehe….中學生ma….

 

值得懷念的一天….2003年的12月…

值得懷念的一天……2004年7月的北京…

邊個d econ 算識 ge…唔該教下我丫….識好普通ge野都得ga喇….我真係乜都唔識呀econ

邊個都得ga真係….

我d econ差到唔敢見人…都唔知點會考呀decon咁差….

 

 

 

 

 

 

 

Log in to write a note
September 24, 2004

: )

§Ú¶W¯Å°ª¿³¶W¯Å¿³¾Ä¶W¯Åºò±i¶W¯Å¶}¤ß¶W¯ÅµL¼Ä´Á«ÝÅ¥¤é³á!! ¼H¼H¼H¼H¼H~~!!! §r§r§r….³Ìªñecon¾Ço­Ód GDP,GNP o­Ód§Ú³£­ø«Y¤ÓÃѧr!! Å¥¤é§A¤S­ø­Ú§Ú¸É½ÒØ{…°I¤H!!! ¤£¹L­øºò­n°Õ…§Ú­ì½Ì§A!^^ ¦³¤H±Ð§Ao¬J¸Ü…­ø¸Ó¶¶«K±Ð®I§Ú¤X…!! «¢«¢«¢…§Ú³Ìªñ³£«Y®t­ø¦hÁ{¿ð¨ì1¤ÀÄÁ«e¥ýªð¾Ç§r!! §Ú¦aËݦüo¬J!!! §Æ±æ§A¤é¤é³£¶}¶}¤ß¤ß­ò!!!Yeah……..* ¢ê£B¡@¡K¡ªYU¡»//

September 24, 2004

À³¦b¥­¤Z¤¤§ä¥X¤£¤z¤Z~~

September 24, 2004

§A´N¦n°Õ~~ Å¥¤é©ñ°²¥hµóµó~~ §Ú¤µ­Ó¬P´Áªø¶g¡AÅ¥¤é­nªð¤u§r~~ ¨ä¹êçܵfÂàÀY¡A¤¤¾Ç¥Í¬¡¯u«Y³Ì¶}¤ß¬[~~~ §A­n¦n¦n¬Ã±¤§r~~

September 24, 2004

¤¤¾Ç¥Í¬¡…çÜ°_³£¶}¤ß ¦Ñ®MoªºÁ¿¥y, ¯u«Y¬Ã±¤¨C¤@¤é§r §A¿ðoªº·|ı±o¨Ì®ao¬J§A«Y¦n¦n¦n¦n¶}¤ßga!!!!!!!!!!!!! §A´£ªðoªº¤¤¾Ç³¥, Åͨì§Úı±o¦n¦^¨ý…. ¤Õ¤A¤v…haha GDP…haha GDPËÝo©¥¤S«Y§Ú¨Ì®a°µ³¥­Ódepartment¦W, ¦ý¦Pecon o­Ó­ÓÉNÃö ¦P®I§A¦P¾Ç¦W¦P§Úo­Óoªº¤@¼Ëo¬J…¯u¾ô re: §Ú¦nªð¦n¦h°Õ thx ar… hahah…¤SìЧڅ.?­Ó­Ó³£ìЧÚ..

¬JµM§Aı±o§Ú«Y§c§A……. ËݧڥH«á³£­ø¾¤lor…..><" ³¯®a°¶­ô­ô~~

September 24, 2004

ÂI¸Ñ§A­Ó©³¥X­ø¨ì¬J?? §ÚÚ»­ø¨ì§Ad¦r©O ~~ Ú»¨Ó§A¬J ¾Ç®Õ¥Í¬¡ ³£¦n ¦hªö¦h«º Ø{ ~~

§A­Ó¼Ë¦³¤Ö¤Ö¦ü§Úªí©f¡C ʤS«Y¤µ¦~Ū¤¤¤­, ¤£¹L¦o«h°á²z¬ì¡C ­øª¾§A©Ê®æ¦ü­ø¦üÊ©O?

§Ñ¤F¯d¦W, §Ú¬O[koklam]§r~ ^^

September 24, 2004

­ü!! §A¦³µL­±¥Ø¨£§Ú!!!

September 24, 2004

§Ú³£ºâ¦³Åª¹Lecon gei

September 24, 2004

¤W¤j¤H¤Õ¤A¤v….

±I
September 25, 2004

re:qing wa thx re:yuyu ¤µ¤é….¹ï­ø¦í…. ­øª¾Á¿ÉA¦n…. re:”yu”miko… ½Í¦ó®e©ö…

±I
September 25, 2004

re:¤T«¼…. §Ú·|¬Ã±¤ga…^^ re:²Ó¸ô²»…. Ëݾô…§A­Ófd¥s«§¦W§r…? ºò«YìЧA°Õ…¥ò­ø¦nµf…§Ú¥Î¥ª100­¿ªk¤O³â¤w¸g…

±I
September 25, 2004

re:³¯®a°¶­ô­ô…. §Aª¾§Úª±¤U¥ýËÝÁ¿…­ø«YËÝge·N«ä¥i¯à… ¤µ¤éµo¥Í¥ªd¨Æ…ÉN¤ß±¡Ë»µf§A…. ºâ°Õ… re: [Jellymelon] ¥i¯à¯uªººâ¦hªö¦h«º§a

±I
September 25, 2004

re:[koklam] ­ø«Y¤Æ….Ëݾô…¦ü? ­øª¾©Ê®æ¦ü­ø¦ü©O…. re:kiku…. ªº½TÉN­±¨£§A…^^ re:´£±C¹F¦h ­ì¨Ó§A³£¦³Åªecon ËݧA«Y«}±Ð§Ú¥ý re:±ß­·… ¦³¦n¦h¤H³£Åª¹L….¤Õ¤A¤v³£´XºG…

September 26, 2004

§Ú¥H«e³£¦bÆ[¶íŪ®Ñ … Wa … ¤°»ò¥H«e¡A¥u¤£¹L¬O¥h¦~²¦·~