¥h¥_¨Ê®È¦æ«eªºod…

本人聽日就去北京旅行….

呀細都會去….

去5日….

所以我諗我要到12號晚先打得番od喇……

所以趁今日打多d野先…..

講下今日發生過咩事啦……

今日9點9番到學校….

勁無聊wor….聽埋d唔知咩講座…..

f.2至f.4都要去聽…..

途中又係有d例牌ge問答遊戲啦……..

哈哈….我地4a班完全係青搞事呀下…..

乜鬼都舉手答……..玩野囉完全…..

不過代表我地班舉手同答ge…..

當然係英勇ge玻哥啦…….而呀滔….隆同文曦都有幫手舉手………

咁之後就完左啦個講坐….

緊住就仲死….

有個咩中樂表演……

之後就完啦….

緊住我就走去問個班主任我升唔升到班啦…..

聽佢語氣….我應該升到啦…..

之後又去左淘大….

約左yuyu

佢話要買禮物….

點知揀定哂喇…..

準備俾錢時…….

佢先發現冇帶銀包…..

白痴婆一個…..哈哈….

跟住我就行三聯啦….

發現左wasabi本書…..即買啦…哈哈….早左一日出版呀….

咁我就可以帶上北京睇喇聽日….哈哈

之後就搭車番左屋企啦….

係巴士站撞到呀餅wor….

勁耐冇見喇…..

真係如lovely所講….

靚仔左好多wor…..

雖然之前都唔係話樣衰…..

但係真係型左….

可能佢又染到成個頭金哂啦…..

唔錯唔錯…..

但係我同yuyu一見到佢….

我就問佢拎生日禮物喇….

點解呢……

哈哈….因為其實佢生日係我生日ge後一日….

我14,佢15號…..

所以一定記得佢生日…..

咁咪問佢拎囉….

咁當然係冇ga啦…..

之後講多幾句….

就有車黎喇….

咁就番左屋企lu….

番到屋企…

同呀細傾左陣電話…..

一齊執野…….睇下有冇行李野漏帶…..

緊住…..即係而家啦…..lovely就黎左我屋企喇….

今晚應該係我度食飯…….傾心事啦……

哈哈….不過d心事多數都只係有佢講……

因為都知我啦…..哈哈….要我講自己d心事…..有d難度…

聽日朝早6點半就要去到機埸喇….

5點3就去到呀細屋企樓下等佢…..

哈哈….一齊係佢樓下出發去機場……

大家都要祝我旅途愉快呀…..

hehe….

Log in to write a note
July 7, 2004

¤@¸ô¶¶­·

July 7, 2004

±a¤â«H§r~~~~~~~^^ §Ú«ü¨ì¥_¨Êª±ªº½ì»D..

±I
July 7, 2004

re:yandybobo…. thx…. re:marcoray…. ¦n¦n¦n….À³©Ó§A….¤@©w±a¦n¦h”¤â«H”µf¾¤….^^

July 7, 2004

enjoy!

July 9, 2004

ºJ¶}¤Q¤­¦~«e¨º¥ó¨Æ¡A¥_¨Êµ¹§Ú¾ãÅé¦L¶HÁٺ⤣¿ù¡C