¤@set¤p­¸«L….

今日出左去同yuyu行街…..

都有收獲ga…..

買左條水晶鏈….哈哈…其實我一直都想買ga喇….

之前一直都想買條紫晶…..

但係….一拼埋隻手….紫色都ok ge….

但係….之前都諗過買條黑色…..

結果黑色同紫色一對比下…..

黑色呀……哈哈….可能眼緣啦….

真係黑色好d…..

之後…..個職員就帶左幾廿條黑色係我隻手到….

咁我揀揀下就只係剩番兩條….

一條呢….就係黑色裡有d紅紋…..即係有d花紋咁啦……

另一條呢….就真係好黑啦…..其實呢條入面都有d灰色ge….

個職員話呢條鏈入面d灰色會愈帶愈大範圍…類似隻眼啦……

yuyu就話有紅花紋個條好d….我都睇得出個職員以為我會揀有黑色紅花紋個條….

但係….可能又真係眼緣…….揀左好黑….冇花紋…只係有小小灰係中間個條….

真係眼緣….哈哈….條鏈原來叫黑曜石……不過條鏈係好大條ge…..

都幾粗…因為我個得幼個d唔好睇….所以..呢條都幾大條呀…哈哈

不過破左產……算啦….唉…..

慢慢儲番….

跟住….

哈哈…好開心呀….買左一set小飛俠呀…..

好靚ga….

有7隻…..真係好開心….

我一定會成日幫佢地影相相….

之後…去左yuyu屋企食晚飯….

之後就走左喇…..

 

 

 

 

 

 

Log in to write a note

¦nµL²áÅo, ¤p­¸«L…. §A­ø¦n¤j¤W¥h¥_¨Ê§r, §Ú·|±¼¥ªÊ§r~~~~~

±I
July 4, 2004

re:²Ó…. §Ú´N¤@©w±a¥h¥_¨Êge…. §A¸Õ¤U±¼¤X….±þ¥ª§A§r…. §Ú¤@©w­nÀ°¤p­¸«L¼v¦n¦h¬Û….

·Q¶R´N¶R°Õ~ ³Ìºò­n«Y¦Û¤vÄÁ·NoªÌ!!!!^^ right????? ­ü~ §Ú¹ïplayboy¾c¦Ã©«{§r!!>.< «l¤ßµh§r~ ¤S¬~­ø¨ì!!! ¤S­n¶R¹L¹ï°Õ~>,< ­ø¶}¤ßÅo! shit~ by lovely

±I
July 4, 2004

re:lovely…. ¸Õ¤U¬~¤UÊ°Õ…