¤ºª¹ªº§Ú….

對不起…曦….

可能看來…事情並不嚴重….

但….

始終是我連累的….

我也預計不到浩瑛老師的反應竟這麼大…..

不知道…..

她罵你是因為事情本身…

還是那問題…..

我真的不應問你這問題…..

算了吧….

放學….浩瑛老師在一樓責罵你…

看到我後…..

我也被罵….

但我的心卻好過了點…

始終事情是我弄出來的…..

你可能並不著緊….

但我真的很怕連累別人…..

所以….最多黎緊1個月任你差遣啦…..

有d咩功課…幫下你做啦…唉….

sorry呀…

曦…其實我知今日劉浩瑛罵左你好耐….我知你嬲我ga…俾我都嬲啦…對唔住呀….可能你而家聽到我把聲都嬲….但….sorry呀….我真係已經內疚左好耐…對唔住呀…
..我覺得我今日做左好多好無聊ge事….eng堂個時仲問埋好多好無聊ge問題….sorry呀…個時我完全忘記左呢件事…冇理過你感受….我覺得我完全做唔到一個作為朋友應做ge事..
..仲連累左你….一切可能都係因為我….你嬲啦…但係可唔可以唔好嬲我咁耐呀……我以後唔會再咁ga喇….你嬲我啦….但我會等你原諒…每日請你食糖…..hehe…
.對唔住…其實我真係未試過咁樣連累到一個fd….前所未有ge內疚…..對唔住…希望你接受我ge道歉…

 

Log in to write a note
October 5, 2004

§A¤]¬OµL¤ßªº§a~ ªB¤Í¤@©w·|­ì½Ì§Aªº~~~

§A­ø¦n¤SçÜd­ø¶}¤ßo¬J³¥°Õ~ ­ø¦n¶ù~ kelly

October 5, 2004
October 5, 2004
October 5, 2004

®@….§A¦º°Õ!¿EìФH¦a…. §Ú­Óicq«Y139523876…add§Ú§r! ¨¹

October 5, 2004

§A°µ«§¿EìÐʳá? by lovely

October 5, 2004

wa~ u say so many sorry la wor then who will anger with you ar? if real friend….won’t angry ga la don’t take it so serious la

±I
October 6, 2004

re:©Ò¦³odªB¤Í «¢«¢..§ÚçÜʤw¸g­ì½Ì¥ª§Ú³â…¤£¹L¥u«Y§Ú¦Û¤v¥ò¦³d¤ºª¹… hehe

October 16, 2004

¦pªG«YªB¤ÍÀ³¸Ó­ø·|ìЧA¬J…